NATO / EU | |||
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Flugzeugtyp in NATO / EU Verwendung: | Ab 2004 bis 2014+
1 NATO-Land 2 EU-Länder |
Ab 2002~2003 bis 2030+
4 NATO-Länder 4 EU-Länder |
1970 bis 2020+
9 NATO-Länder 7 EU-Länder |
Hersteller: | ~30% NATO (USA & div. Europa) ~70% EU (Schweden) |
100% NATO
100% EU (England, Deutschland, Italien, Spanien) |
100% NATO (USA)
0% EU |
NATO-kompatible Kommunikation: | JA *1 | JA *1 | JA *1 |
NATO-kompatible Navigation: | JA *1 | JA *1 | JA *1 |
NATO-kompatible Identifikation:
NATO STANAG 4193 "Technical Characteristics of IFF" |
JA *1 | JA *1 | JA *1 |
NATO-kompatible Aussenalstpylone:
NATO STANAG 3556 "Aircraft Store Ejector Cartridges" NATO STANAG 3575 "Aircraft Store Ejector Racks" NATO STANAG 3505 "Compatibility of Arming Systems and Expendable Aircraft Stores" |
JA *1 | JA *1 | JA *1 |
NATO-kompatible Luft/Luft-Bewaffnung: | JA *1
Sidewinder / AMRAAM |
JA *1
Sidewinder / AMRAAM |
JA *1
Sidewinder / AMRAAM |
NATO-kompatible Luft/Boden-Bewaffnung: | JA *1 | JA *1 | JA *1 |
NATO-kompatible Luft/Luft-Betankung:
NATO ATP-56(A) "Air-to-Air Refuelling" |
JA *1
Hose & Drogue ab Baulos 2/3 und Export |
JA *1
Hose & Drogue |
JA *1
Boom & Receptacle |
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